Re: Bluetooth +sterowniki HELP

Autor: Mancer <mancer_at_o2.pl>
Data: Fri 23 Jul 2004 - 00:10:25 MET DST

"Łukasz " <bloody-esports.WYTNIJ@gazeta.pl> wrote:

> Witam... byłbym bardzo wdzięczny jeśli ktoś mogłby mi podać adres strony
> www skąd mógłbym ściągnąć sterowniki do USB Bluetooth - dokładnie
> chodzi o Bluetooth BF-7221... z góry bardzo dziękuje.

NTG.

Poza tym straszny leniuch z Ciebie. W googlach wpisz:
BF-7221 drivers

Pierwszy link jest dobry ;-)

Swoja drogą to jest BT z Media marktu. Straszne badziewie.
Do tego drogie. Miałem takiego, ale poleżał trochę
nieużywany... i popsuł się :(
Mimo poprawnej instalacji Windows go nie rozpoznaje
poprawnie. Sprawdzałem na 3 różnych komputerach (na
wszystkich XP+SP) i zawsze to samo.

A jak jesteśmy już przy tym temacie, to jaki dongiel
BT na USB polecacie do szybkiej i bezproblemowej
komunikacji PC z Nokią 6600 ? ;-)

--
Wojciech "Mancer" Przybysz