Re: hdd torture test?

Autor: geos <geos_at_nowhere.org>
Data: Thu 22 Jul 2004 - 21:55:01 MET DST

Sander wrote:

> Ale po co ?

ja na przyklad chcialbym uzyc takiego narzedzia do przetestowania dysku,
z ktorego wykroilem kilka partycji ze wzgledu na bad sectory. zauwazylem
wczesniej, ze bad sectory powstawaly na moim dysku w trakcie zapisu
ogromniastych plikow, rownoleglego kopiowania w kilku procesach itp.
trudno mi zapuszczac recznie te procedury, aby uzyskac podobne warunki w
ktorych nastepowaly awarie, wiec szukam takiego programu, ktory zrobi to
za mnie.

pozdrawiam,
geos