Re: wspaniały zasilacz chieftec 360-302 DF

Autor: Michał Kwiatkowski <adres_at_jest.w.reply.to>
Data: Thu 22 Jul 2004 - 19:00:22 MET DST

Użytkownik "Teo" <tee9o@interia.pl> napisał w wiadomości
news:cdmnro$ep5$1@atlantis.news.tpi.pl...
> A tak BTW, bo w burze to sie kompa wylacza od pradu, telefonu i/lub/albo
> sieci :]

w sam raz nie było mnie w domu, byłem w pracy a rano nic nie wskazywało że
będzie burza ;] chociaż może i w prognozie pogody mówili ale akurat z rana
nie słuchałem ;-P

> Drugi BTW, no ladana dzis burze mielismy nad Wawa i okolicami, dawno
takiej
> nie widzialem, popalonych kompow pewnie bylo sporo.

nom zawesoło nie było.
na Chomiczówce jakiemuś kolesiowi - krótkofalowcowi piorun walnął w anteny
co je miał na dachu i niewiele z nich zostało, radia też mu się wszystkie
popaliły na amen.

------
Pzdr.
KvS