Re: Plyty z RAID'em na nForce2

Autor: Radioactive <no-reply_at_go2.pl>
Data: Thu 22 Jul 2004 - 17:43:37 MET DST

> Gigabyte 7NNXP, RAID 0,1 0+1 na ATA oraz na SATA (0,1)
> Mam i korzystam z 1, planuje 0+1 na ATA.

Tak, to jest jedyna plyta glowna jaka znalazlem (jak na razie),
ktoma ma kontroler RAID 0+1 dla dyskow ATA 100/133.
Z tyme, ze teraz mam pytanie do ciebie, jak pod wzgledem
wydajnosci sprawuje sie macierz dyskowa na tym kontrolerze.
Niestety benchmarki jakie widzialem niezbyt rozowo przedstawialy
chip GigaRAID. Wypadl najgorzej w tescie. A przeciwnikami byly
dwie karty Promisa - FastTrack 133 Lite i chyba TX 2000, plus
VIA VT6410.

Czy to jest chip o symbolu ITE IT8212F?

Bede bardzo wdzieczny za ewentualne wyniki z programu SiSoft
Sandra.

Pozdrawiam, Rad.