Re: Jaka nagrywarka DVD? [OT]

Autor: rmrmg <in_at_sign.atu.re>
Data: Thu 22 Jul 2004 - 16:26:24 MET DST

In <dqd5fpamqsrp$.dlg@rabbit.org> RaBBiT wrote:

> Ze sie tak wtrace....co ma netykieta do Twojej wypowiedzi???? Czlowiek
> zadal pytanie odnosnie sprzetu (tudziez nagrywarki DVD) z prosba o opinie
> a Ty wyjezdzasz z zegarkiem dokladajac jeszcze netykiete. Ciekawa sprawa
> :/

W kontekscie np <AurLc.446$i27.267@news.chello.at> mało ciekawa sprawa.
Rozumiem, że to wszystko sie szybko zmienia no ale wątek sprzed 2 dni co
ma tytule słowa 'nagrywarka' i 'dvd' można by było obejrzeć a nie
tworzyć nowy.
Denerwuje mnie strasznie taka postawa roszczeniowa jaką u niektórych
się obserwuje - ntg ale co mnie to. Ataki na tych co to odważa się
powiedzieć tym bezstresowo wychowanym ze ntg ze kodowanie,
cytowanie czy datowanie niepoprawne.

--
. JID: rmrmg(at)jabberpl(dot)org | Wszystko jest trudne
.   mail: rmrmg(at)wp(dot)pl     |   przy odpowiednim