Jaka plyta pod athlon64 dobrze obslugiwana przez linuxa ?

Autor: Tomasz Roskal <troskal_at_gazeta.pl>
Data: Thu 22 Jul 2004 - 16:15:49 MET DST

Witam,
Jako ze przyszla pora zrobic upgrade mojego systemu na cos nowszego
zaczalem powaznie myslec nad zakupem athlona 64.
Uzywam wylacznie linuxa - wiec w pelni wykorzystam jego mozliwosci.

Na calosc tego co bede musial wymieniac (procesor, plyta, pamieci)
chcilbym wydac 1800-2500 zl

Jaka plyte byscie polecali (bez muzyki, grafiki, moze byc z karta
sieciowa, opcjonalnie sata) ktora bedzie dobrze z linuxem dzialac ?

PS - plyta nie musi byc na wyrost - bo od czasow 484 zawsze kupowalem
plyty "przyszlosciowe" posiadajace znacznie wieksze mozliwosci
niz procesor ktory aktualnie kupowalem. I nigdy nie udalo mi sie
pozniej zrobic upgrade - zawsze po roku, dwoch byl taki skok
technologii ktory wykluczal uzycie mojej super hiper plyty
za ktora tylko niepotrzebnie zaplacilem wiecej. Natomiast plyta
musi byc dobra, stabilna.