Druga karta graficzna.

Autor: spikie <spikie_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 22 Jul 2004 - 15:10:29 MET DST

Witam.

mam pytanko. Mam plyte asusa (nie znam jeszcze dokladnie modelu). Przestala
mi dzialac karta graficzna - ta wbudowana w plyte glowna. Kupilem druga
karte i wlozylem ja do komputera, myslalem ze w tej sytuacji komp ja wykryje
i bedzie z niej korzystal. Niestety monitor nadal sie nie "wzbudza". Moze
trzeba jeszcze cos przestawic? moze gdzies jakies zworki na plycie?
Podpowiedzcie cos prosze.

pozdrawiam
Spikie