Re: Obudowa + zasilaczn Modecom

Autor: Sniper <sniper10000_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 22 Jul 2004 - 14:17:33 MET DST

Wampirek napisał:

> Z ciekawości, czym różni się Prime II od Prostation, poza wyglądem
> zewnętrznym? W środku wyglądają identycznie :)

Hmmm... wiesz co... to bardzo ciekawa sprawa. Jak mi pokazałeś to
zdjęcie, to sam zbaraniałem. Parę miesięcy temu oglądałem obie
obudowy w sklepie i były między nimi bardzo wyraźne różnice. Na
pewno Prostation nie miał tyle miejsca na napędy 3,5", bo miał
jedynie mały koszyczek na 2-3 dyski. Nawet sprawdzałem, czy do
dolnej zatoki 5,25" będę mógł wsadzić długą kieszeń, tak by nie
zawadzała płytę główną. Okazało się, że jest to niemożliwe, bo
obudowa jest trochę krótsza od Prostation, w której takiego
problemu już nie było.

Żeby wyjaśnić wszystkie wątpliwości, postanowiłem zadzwonić do
serwisu Modecoma. Okazuje się, że jakiś czas temu firma
znormalizowała konstrukcję wewnętrzną większości swoich obudów i
teraz prawie wszystkie są już w środku identyczne. Jak wytłumaczył
mi pracownik firmy, obudowa którą oglądałem mogła pochodzić
jeszcze ze starej serii. Cały czas są one jeszcze dostępne w
magazynach, ale klienci, widząc nowe wersje, najzwyczajniej ją
omijają. Stąd też, jeszcze przez jakiś czas będzie można
nieświadomie nabyć stare, uboższe Prostation.

Los chciał, że również katalog który posiadam zawiera stare
dane...

W związku z powyższym biję się w pierś, zwracam honor, przepraszam
i błagam o wybacznie. Nad pokutą jeszcze pomyślę... chyba że masz
jakąś propozycję.

Przy okazji ustaliłem jak to jest z zasilaczami. Sprawa wygląda
tak:

1. Zasilacz Modecom 300 GT jest montowany tylko w obudowie
Rainbow, którą firma uważa za najbardziej eksluzywną.

2. Zasilacz Modecom 300 GTF jest montowany w obudowach: Prime II,
Nice II, Prostation, Prism, Feel V, Feeling oraz Impact.

3. W pozostałych obudowach siedzi zwykły Feel (o model nie
pytałem), a w mniejszych Mini-ATX i Desktop jeszcze jakiś słabszy
wynalazek.

--
                        Pozdrawiam, Sniper