nie raz zdarza się że wydawane są dyski "ponaprawowe" (naprawiane u
producenta) - w tym przypadku (nie wiem jak jest prawnie) wydawaliśmy (firma
w której pracowałem) gościowi taki dysk z 3 - 6 miesięczną gwarancją , no
chyba że na reklamowany miał jeszcze więcej gwarancji to dawało mu się do
końca starej gwarancji + czas pobytu na serwisie.
a co do twojego pytania - jak to jest nowy (a tym bardziej inny model i
firma) to muszą ci dać nową gwarancje , a jak nie, to postraszyć sądami,
organizacjami konsumenckimi itd... najlepiej to zrobić jak sklep (serwis)
będzie pełen klientów, co zawsze serwis czy sprzedawców stawia w niezręcznej
sytuacji
-- Psychotrop psychotrop@op.plReceived on Thu Jul 22 12:15:17 2004
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Thu 22 Jul 2004 - 12:51:21 MET DST