Re: Jak to jest z gwarancją ?

Autor: Psychotrop <psychotrop_at_op.pl>
Data: Thu 22 Jul 2004 - 12:10:54 MET DST

nie raz zdarza się że wydawane są dyski "ponaprawowe" (naprawiane u
producenta) - w tym przypadku (nie wiem jak jest prawnie) wydawaliśmy (firma
w której pracowałem) gościowi taki dysk z 3 - 6 miesięczną gwarancją , no
chyba że na reklamowany miał jeszcze więcej gwarancji to dawało mu się do
końca starej gwarancji + czas pobytu na serwisie.

a co do twojego pytania - jak to jest nowy (a tym bardziej inny model i
firma) to muszą ci dać nową gwarancje , a jak nie, to postraszyć sądami,
organizacjami konsumenckimi itd... najlepiej to zrobić jak sklep (serwis)
będzie pełen klientów, co zawsze serwis czy sprzedawców stawia w niezręcznej
sytuacji

--
Psychotrop
psychotrop@op.pl