Re: ocenicie zestaw?

Autor: wieniuszka <wieniuszka_tego_nie_at_gazeta.pl>
Data: Thu 22 Jul 2004 - 12:00:39 MET DST

Agn wrote:

> AMD Athlon XP 2,5 BOX Barton / 333
> ASUS A7N8X-X / nForce2 / DDR400
Skoro planujesz jedna kosc pamieci to nie ma sensu inwestowanie w nForce2. W
takim ukladzie lepsza jest np VIA.
Sprawa byla dyskutowana z tydzien czy dwa temu, rzuc okiem w archiwum. No
chyba ze zdecydujesz sie na dwie kosci i bedziesz korzystal z DualChannel.
> DDR 256MB PC333 (z jakichś tańszych)
Roznica miedzy 'jakies tansze' a Kingston jest na tyle niewielka, ze oplaca
sie doplacic.
> HDD Samsung 80GB 7200, 8MB cache
> Karta graf. X-POWER ATI Radeon 9200SE 128DDR TV
> FDD Samsung 1.44
> CDRW Aopen 52/32/52/16 DVD OEM
Nie mam osobistych doswiadczen z nagrywarkami AOpen i nie wiem, w czym sa
one lepsze od standardowych, popularnych LiteOn czy LG. Jezeli Ty tez nie
jestes ekspertem w tym zakresie/nie znasz sie na roznicach miedzy tymi
napedami to uwazam kupowanie drogiej (podkreslam -nie mam zdania, czy
zasluzenie bo sie na tym nie znam; zapewne tak) nagrywarki za
niekonsekwencje jesli w tym samym poscie piszesz, ze zamierzasz kupic
pamieci 'z jakichs tanszych'.
> CD-DVD Aopen16speed OEM
A moze w ogole sensowniej byloby kupic zamiast dwoch napedow kupic jedna
nagrywarke DVD? Moznby tu uzyskac jakas oszczednosc (chociaz niekoniecznie
- mozna kupic jakas zacniejsza). Na funkcjonalnosci wiele nie tracisz
(musisz co prawda przegrywac nie 'w locie' tylko za posrednictwem dysku,
ale moim zdaniem nie jest to bardzo uciazliwe), za to zyskujesz mozliwosc
nagrywania plyt DVD.
> Obudowa Modecom FINE II
Pozdrawiam

--