ASPI i MSCDEX zniknely

Autor: Piotrek <pj167146_at_BEZTEGOstudents.mimuw.edu.pl>
Data: Thu 22 Jul 2004 - 11:44:10 MET DST

Witam,
od wczoraj nie mam mozliwosci wyboru przy ripowaniu audio Audiograbberem lub
Audio Catalystem trybu MSCDEX ani ASPI - zostaje tylko Analog.
Przeprowadziłem upgrade ASPI od Adapteca ale to nic nie dało. Co ciekawe -
Nero CD Speed poprawnie wykrywa możliwość cyfrowego zgrywania audio, jednak
maksymalna prędkość podczas testu obciążenia CPU to tylko 4x dla nagrywarki.
DVD łapie się równiez na 8x. Normalne kopiowanie z płyt odbywa sie z
maksymalną prędkością.
Uzywam Win XP Pro, nagrywarka teac cd-w516B, dvd toshiba 16x. Problem mógł
powstac po zainstalowaniu DVD43 (ale zaraz potem go odinstalowałem, problem
pozostał).

Liczę na Waszą pomoc.

--
Pozdrawiam