Re: Burza i Komputery

Autor: Piotr Wądołowski <wadolop_at_o2.pl>
Data: Thu 22 Jul 2004 - 08:50:19 MET DST

komp wrote:

> kiedyś dociągnołem i kaloryfer mnie "popieścił" :-)
> Kabelek od bolca wywaliłem za okno i przymocowałem do starej, bo starej, ale
> istniejącej instalacji uziemniającej (w domu kable się powykruszały -
> zabytek PRLowski)

Modl się aby istniejące uziemienie miało niewielką watrość, bo niewielka
będzie różnica między pieszczącym kaloryferem a pieszczącą odgromówką. Z
drugiej strony podłączanie OCHRONY do instalacji (zwróćcie uwagę)
ODGROMOWEJ, niewiele ma ze sobą wspólnego. Więc kaloryfer, albo ew.
woda?

--
Piotr Wądołowski