Re: Ubezpieczenie od przepiec

Autor: Marcin <chrapausun_at_neostrada.pl>
Data: Thu 22 Jul 2004 - 00:30:54 MET DST

Użytkownik "jahu" <jahu@WYWALTO.ferdek.pl> napisał w wiadomości
news:cdmoku$gki$1@opal.futuro.pl...
> Witam
>
> Niedawno ubezpieczałem mieszkanie w PZU i okazało się że można ubezpieczyć
> sprzęt elektroniczny (w tym komputery) od przepięć w sieci elektrycznej.
> Kosztuje to dodatkowo kilkadziesiąt złotych - moim zdaniem warto.

Ja mam mieszkanie ubezpieczone w PTU (dawniej DAEWOO TU) i w ramach
ubezpieczenia (bez dodatkowej składki) mam ubezpieczony sprzęt od przepięć,
ale ochrona działa pod warunkiem, że sprzęt jest podłączony do listwy
przeciwprzepieciowej. I składka niższa od proponowanej mi w konkurencyjnych
firmach.

--
z poważaniem:
Marcin