Re: pasta i jej zanik

Autor: geos <geos_at_nowhere.org>
Data: Thu 22 Jul 2004 - 00:02:09 MET DST

Quick wrote:
> Przeczytaj jeszcze raz w temperaturze 200 stopni cencjusza, czy widziałeś
> procesor który by się tak grzał (pomijając te które z jakichś powodów
> spaliły się).
> Temperatura pracy procesorów wacha się od 30-70 stopni max.
> Pozdrawiam Q.

nie zrozumielismy sie. podalem parametr, ktory ma spora wartosc w tej
temperarurze i spytalem, czy mam sie tym przejmowac. wiem, ze na procku
jest duzo mniej ale nie mam bladego pojecia jak w nizszych temperaturach
ksztaltuje sie ubytek pasty, skoro przy 200C jest tak znaczacy.

spytalem nie bez powodu -- kilka watkow nizej pisalem o zaschnietej
pascie na pIII. poniewaz chce posmarowac procesor na nowo zastanawiam
sie jak ten parametr ma wplywa na "zywotnosc" pasty miedzy plytka
krzemowa a radiatorem.

pozdrawiam,
geos