Re: problem z wyborem nagrywarki

Autor: jahu <jahu_at_WYWALTO.ferdek.pl>
Data: Wed 21 Jul 2004 - 23:28:49 MET DST

Użytkownik "ArD" <ardjeden@tlen.pl_wstaw_cyfre> napisał w wiadomości
news:cdmlq0$pq$1@nemesis.news.tpi.pl...

> To są porównywalne marki. Kup sobie plaxtora.

Miałem jednego plextora - wytrzymał rok i miesiąc. Miałem 2 Yamahy - każda
padła zaraz jak skończyła się gwarancja. No i przestałem kupować drogie
nagrywarki. Sam mam LG. Wszystkim kolegom w koło kupuje/doradzam LG. I jak
dotąd na ok. 20 egzemplarzy nie było ani jednej uszkodzonej. Są tanie, mają
2 lata gwarancji. Mi nie przeszkadza że to marketowa marka.

pozdrawiam
jahu1