Re: temperatura wewnątrz obudowy

Autor: wieniuszka <wieniuszka_tego_nie_at_gazeta.pl>
Data: Wed 21 Jul 2004 - 23:39:21 MET DST

Wampirek wrote:

> Dnia 21 lip 2004, miesko zwane wieniuszka
> <wieniuszka_tego_nie@gazeta.pl>, ucieklo z lochu pojekujac:

> Załóż obudowę w takim razie. U mnie temp. procka po założeniu obudowy
> podskoczyła o kilka stopni, ale temp systemu spadła (z 45 na 40'C - gdy
> było chłodniej, ta temp. była o ~5'C niższa)). Mam założony nawiewający
> wiatrak z przodu i wyciągający z tyłu obudowy.

Witz w tym, ze ja w obudowie nie mam zadnych wentylatorow (no poza jednym na
procesorze rzecz jasna). Jakos trudno mi uwierzyc, zeby niewymuszony obieg
powietrza potrafil wychlodzic wnetrze w moim wypadku.
A druga rzecz, ze prawdopodobnie to przeklamania zwiazane z jakims
nierozsadnym umieszczeniem termistora na plycie, tak jak to zostalo opisane
w dalej w tym watku.

--
This sentence is false.
Pozdrawiam