Re: abit KT7A - jaki max proc?

Autor: soonic <soonic_at_op.pl>
Data: Wed 21 Jul 2004 - 23:31:48 MET DST

> na stronie abita masz jak wol napisane (przynajmniej kiedys bylo)

w instrukcji tez mam napisane jak wol!
Duron 600 ~ 850mhz
Athlon 700~1.2mhz
Mimo to nie napisali ze Athlon XP moze dzialac- a dziala, dlatego te pytanie
jest skierowane do osob ktore maja wiedza praktyczna, a nie tylko
teoretyczna. Np. czy ktos testowal czy mozna odpalic D1200mhz lub athlona
1400mhz (FSB133mhz)

> max prox zalezy od wersji plyty: byly od 1.0 do 1.3 te ostatnie (ale
> sprawdz to) mogly obslugiwac serie XP

:/ coz napisalem (czy dalem do zrozumienia) ze o XP wiem iz moze dzialac ( i
dziala u mnie bo akurat brat ma taki procek wiec przetestowalem sobie) no
ale ten temat mnie nie interesuje, jesli chodzi o procesroy z FSB wieksza od
133mhz.

nastepnym razem przeczytaj caly post, a nie tylko tytul :)

pozdrawiam
soonic