Re: wspaniały zasilacz chieftec 360-302 DF

Autor: Odyn <r0baqWYTNIJ_TO_at_Z-ADRESU.wp.pl>
Data: Wed 21 Jul 2004 - 23:22:43 MET DST

Michał Kwiatkowski napisał

[...]
> po wymianie zasilacza nie stwierdziłem żadnych awarii poza zintegrowaną
> kartą sieciową która zdechła no ale z tym się liczyłem.

Mam rowniez tego chieftec'a w budzie i po dzisiejszej burzy zamilkla moja
karta dzwiekowa -zintegrowana...(Soltek SL75FRN2-L)
Co ciekawe.. komp byl caly czas wlaczony... po burzy przy probie
odegrania mp3ki/filmu dostalem komunikat, iz karty dzwiekowej nie mam :)
Po reinstalacji driverow, komunikaty znikly, dzwieku nadal brak :(
Ehh te anomalie pogodowe :/
O.