Re: problem z wyborem nagrywarki

Autor: Nullo <kleo_at_google.pl>
Data: Wed 21 Jul 2004 - 23:14:34 MET DST

On Wed, 21 Jul 2004 22:39:59 +0200, Misiek <michalk_86@wp.pl> wrote:

>witam
>
>2 lata temu kupiłem cd-rw 48x16x48 i po roku źle mi nagrywała i oddałem
>ją na gwarancje i dali mi nową LG 52x24x52, minął rok i teraz znowu
>miałem ten sam problem, niewiem ale wydaje mi sie ,że te nagrywarki lg
>to jakieś ruple, i mam pytanie czy wy też mieliscie jakies problemy z
>cd-rw LG, jakie są najlepsze według was nagrywarki? Może powinienem
>wymieć na inną, sam juz niewiem, jutro jade po nową cd-rw i moze uda mi
>sie wymienić na jakiegoś li-teon albo samsunga!
>
>pozdrawiam
My takich rupieci jal LG albo Lite_On i inne nie kupujemy.
Ostatnio wymienilem Plextor Px712 (excellent),
 a "stara" Teac CDR-56S moge komus oddac za darmo wlacznie z pelno
sprawnym kntrolerem SCSI.
Mam jeszcze troche innych sprawnych i nie potrzebnych urzadzen perif.
do wydania. - odbior wlasny - nie mam zamiaru doplacac za przesylke
do tej operacji.