Re: temperatura wewnątrz obudowy

Autor: PaRaDzIqS <cnenqmvx_at_jc.cy-rot13>
Data: Wed 21 Jul 2004 - 22:04:11 MET DST

Użytkownik "wieniuszka" <wieniuszka_tego_nie@gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:cdmcqc$td5$2@mamut1.aster.pl...
> Sniper wrote:
>
> Dyski na szczescie maja wlasne chlodzenie.
> A jak sprawdzic, gdzie sa te czujniki? Procesor to Athlon 2000+
> Thoroughbred, niepodkrecany.
> Plyta Gigabyte 7-vt600-1394
> Parametry odczytuje w BIOSie wiec nie maja chyba gdzie sie rodzic
> przeklamannia.
> Nic nie jest podkrecane, nie mam zadnej super grafiki ani szczegolnie tego
> komputera nie zyluje. A temperatura zainteresowalem sie czystym
przypadkiem
> ze wzgledu na to wygluszanie.

tez mam plyte gigabyte'a i czytalem ze zdarzaja sie przeklamania w odczycie
temperatury.
sam kiedy wlozylem zwykly termometr pokojowy do obudowy, zamknalem,
poczekalem 10 minutek
i odczyt z termometra byl o 10 stopni nizszy niz ten ktory podawal bios.
sprawdz moze w taki sposob czy odczyty sa prawidlowe.

--
...:::PaRaDzIqS:::...
[ Gigabyte GA-7VAXP |  Athlon XP 2200+ | 512 DDR(333) | Maxtor 60 GB 7200 ]