Re: Do posiadaczy zasilacza Modecom

Autor: pisarz <qq_at_qq.co>
Data: Wed 21 Jul 2004 - 20:52:00 MET DST

Mam taki zasilacz, w kompie nieco bardziej prądożernym (PIII 1.2, 512RAM, 6
kart pci, cd, cdrw, 2 dyski ide, 2 scsi). Co do głośności to nie zgodzę się,
że jest cichy (może sprawdzałeś na lotnisku?). Zmieniłem wyjący, oryginalny
wiatrak na arctica, jego przewód (chyba żółty) poprowadziłem do płyty i mam
kontrolę obrotów.
Przedstawiona konfiguracja to max, zwykle pracuję z 1 hdd ide i cd, otwarta
obudowa: teraz mam 26st.C w domu, a z zasilacza wylatuje powietrze ciepłe
("pomiar" przez przyłożenie ręki), PCProbe pokazuje 1400 obr wiatraka w
zasilaczu. Oczywiście im większe obciążenie, tym więcej ciepełka wylatuje z
zasilacza.
Testowałem używanie zasilacza w na różne sposoby: otwarty/zamknięty, wentyle
z/bez, wentyl oryginał/arctic. Stwierdziłem, że mniejszy radiator (może ktoś
mnie oświeci jaki element jest chłodzony i jaką spełnia funcję) dość mocno
grzeje się. Jednak wymuszony przez wentyl przepływ powietrza schładza go do
poziomu ciepłego ("pomiar" przez dotyk).

Pozdrawiam
    Darek