brak dzwieku - HELP!

Autor: Maras <mustaf15_at_wp.pl>
Data: Wed 21 Jul 2004 - 20:35:52 MET DST

Witam wszystkich grupowiczow i prosze o pomoc.

Po tym jak spalila mi sie stara plyta glowna ECS, od wrzesnia mam ABIT VH6.
W owym wrzesniu informatyk wymienil mi plyte na wlasnie tego ABITA, a
sterowniki sciagnal z neta, bo CD nie bylo do plyty (kupiona zostala jako
uzywana).

Do lipca wszystko bylo OK, az musialem zrobic rutynowy format... coz...
kompek coraz wolniej chodzil...

No i sie zaczelo, musialem sciagnac z neta sterowniki (dostepne na stronce
abita: www.abit.com.tw):
- VIA Hyperion 4in1 Driver 4.51
- Realtek AC'97 Sound System Software A3.54a
Po formatku ladnie zainstalowalem jedno i drugie. Jak co mam Win 98 II
edition.

No i nie ma dzwieku...

Proby "uzdrowienia" skonczyly sie niepowodzeniem, dzwieku nadal nie ma...
;((
- Sprawdzilem podlaczenie kabelka od glosnikow do komputera
- W Biosie funkcje AUDIO sa auto lub enable
- dzwiek (w "glosniczku" w pasku zadan przy zegarze) NIE jest wyciszony,
wszystko na max glosnosc

Co mam w takiej sytuacji zrobic? Prosze o jakies porady, pomoc, bede bardzo
wdzieczny :) Co moge jeszcze sprawdzic? Moze jeszcze raz format? (nie chce
mi sie :[ )

Plyta glowna ma pewnikiem zintegrowana karte dzwiekowa

Pozdrawiam i WIELKIE z gory dzieki za jakakolwiek pomoc :)
Maras

Na priva pisz: mustaf15(at)poczta.fm