Re: Burza i Komputery

Autor: Sniper <sniper10000_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 21 Jul 2004 - 17:28:33 MET DST

bog.dal-student napisał:

>> A jaka to listwa?

> Dokladnie ta:
> [...]
> Naprawde polecam!

Eeetam, zupełny przypadek, że nic się nie przydażyło. Gdybyś miał
kiepską instalację w budynku i rąbnąłby piorun nic by ci taka
zabawka nie pomogała. Pewnie swój sukcesz zawdzięczasz zwykłemu
szczęściu albo porządej instalacji elektrycznej itp.

> Moze (jak na listwe) to nie jest taniutka,
> ale u mnie jeszcze nic z elektryka sie nie dziala w kompie.

Droga też nie jest. Toż to zwykła cena za listwę z czymś więcej
niż tylko zwykłym bezpiecznikiem. Nie znam tego modelu ale
skłonny jestem stwierdzić, że w niczym nie przewyższa popularnych
Acarów w tej samej cenie.

Jeśli chcesz zobaczyć prawdziwe listwy - wybierz się do OBI,
Conforamy, czy jakiegoś podobnego sklepu budowlanego. Są tam
potężne listwy (w metalowej obudowie) do poważnych zastosowań
(ceny od 250 zł wzwyż). Niektóre z nich nafaszerowane są takimi
cudami, że zwykły śmiertelnik nawet nic z opisu nie zrozumie. Ale
również ośmielę się stwierdzić, że w przypadku uderzenia pioruna
żadna z nich nie zda egzaminu. Chociaż... z drugiej strony -
widziałem też kiedyś listwę, której producent dawał gwarancję
niezniszczalności sprzętu podłączonego do tej listwy wskutek
anomalii energetycznych. Nawet na poświadczenie jakości swojego
produktu dawali jakieś ubezpieczenie do wartości 15 tys. dolców
(albo euro - nie pamiętam), na wypadek, gdyby faktycznie coś się
wydarzyło.

--
                        Pozdrawiam, Sniper