Re: Dysk twardy

Autor: Sniper <sniper10000_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 21 Jul 2004 - 15:32:41 MET DST

rashman napisał:

> Popytaj kogos, kto odpowiada za statystyki, a nie
> jest fanatykiem marki :)

No widzisz, sęk w tym, że kumpel ma w swoim komputerze 2 dyski WD
i 2 Maxtory i oba bardzo chwali. Ale gdy poprosiłem, żeby
doradził mi wybrać najmniej awaryjny dysk, zaproponował właśnie
Seagate'a. Podkreślał oczywiście, że nie jest to demon prędkości,
ale mówił, że właśnie ich (mimo największej sprzedaży) wraca do
nich najmniej (procentowo). Znam go na tyle dobrze, że mu wierzę.
W kwestii formalności dodam, że pół roku temu kupowałem dysk 160
GB - wtedy zaproponował mi WD. I takiego właśnie kupiłem. Jak na
razie działa.

Ale nie ukrywam, że bardzo ciekawi mnie wersja twoich kolegów.
Jak możesz coś od nich wyrwać, zapodaj na grupie i wyciągniemy
średnią ;)

--
                        Pozdrawiam, Sniper