Re: Pytanie o karte IDE-2? (was: Pytanie o kartę IDE-2?)

Autor: Kapsel <kapsulski_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 21 Jul 2004 - 12:26:38 MET DST

21 Jul 2004 11:54:37 +0200, na pl.comp.pecet napisałeś(aś):

> mam kompa 100 i che w nim mieć 4 lub 5 dysków i CDROM?

oj, to duzo. ciekawa konfiguracja to bedzie, zakladam ze te dyski leza
sobie obok, bo jak zamierzasz je kupowac....

w kazdym razie wsadz ta karte w wolny slot PCI, podepnij dyski (na poczatek
moze byc jeden) i zobacz co bedzie. nie jestem pewien czy taka karta
potrzebuje sterowniki - jesli wiec masz jakis CD to je zainstaluj najpierw.

zakladam ze znasz sie na sprzecie na tyle, by wiedziec jak ustawic zworki i
podpiac dyski, wiec jesli beda problemy dalej, to zapytaj na grupie i
pomyslimy :)

--
Kapsel
  kapsulski(malpka)poczta.onet.pl