Re: podkrecenie celerona 1000 PPGA

Autor: dzieciol <central_at_park.net>
Data: Wed 21 Jul 2004 - 11:48:02 MET DST

"NaX [WROC]" wrote:

> Użytkownik "dzieciol" <central@park.net> napisał w wiadomości

> radiatorze

> no to jedno!
> ale odpowiedz jak bezpiecznie go podkrecic... na ile szyne a na ile mnoznik?

Mnoznik, to mozna podkrecac dwa razy do roku; 1 kwietnia i
1 czerwca.

Po tym pytaniu, widze, ze w materii jestes zupelnie zielony.
Proponuje poczytac troche na ten temat. Haslo: overclocking.

Moja uwaga i pytanie. Chcesz robic to dla sportu, czy dla
potrzeb uzytkowych? Jezeli to drugie to uprzedzam, ze
bedziesz zawiedziony uzyskanymi osiagami, bowiem w
'normalnych' zastosowaniach procesor 1 G to potega.
Jeslis grajek to i tak rakiety nie zrobisz, bo tu raczej idzie
o moc karty graficznej, niz procesora. A tak w ogole
to wydaje mi sie, ze ten sport wyszedl juz z mody.

PS. Mam obecnie dwa celerony 2.6G i 667M, krecony
na 1 G. /Czasami sie wywala, wiec raczej trzymam
go na 820 M na szynie nietypowej 83/. A teraz co
najwazniejsze: roznicy w pracy obu maszyn nie widze,
chyba ze otwarte jest na raz dwadziescia okien /tylko
pytanie po co tyle okien trzymac na raz otwartych?/.