Re: Dysk z natywnym kolejkowaniem ?

Autor: Tomek <tomway_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 21 Jul 2004 - 11:26:31 MET DST

> NCQ skoro nie mam pewności czy kontroler SATA mojej mainboard Abit AI7 i
> 865PE z ICH5R (znakomitej zresztą) w ogóle obsługuje NCQ po jakimś
upgradzie
> softu - jak to jest?
Właśnie stoje przed podobnym dylematem.
Jak narazie udało mi się wyszukać tylko jeden kontroler za rozsądne
pieniądze, który ma wyraźnie napisane że obsługuje kolejkowanie - Adaptec
AAR-1210SA. Przejrzałem opisy nastu płyt do Athlona i na żadnej zintegrowany
kontroler nie ma tej funkcji (a przynajmniej nie ma o tym ani słowa).
TM