Re: jak sprawdzić czy komputer jest w pełni sprawny ?

Autor: Karol <spamy_at_op.pl>
Data: Wed 21 Jul 2004 - 11:12:47 MET DST

Piotr Majka wrote:

> Uruchomić jakąś dystrybucje live linux jedno płytowego.

Zrobiłem to teraz na swoim (pracowym) komputerze i zastanawiam się co
sprawdzić. Na razie do głowy przychodzi mi tylko:

1. Ctrl+Alt+F1 i obejrzenie wyników startu (na tym komputerze pokazałw miarę
łądnie co wykrył -grafikę, procesor itp)
2. W /mnt sprawdziłem czy udało mu się zamontować Windowsowe partycje
3. Puściłem muzyczkę
4. Sprawdziłem DVD poprzez odczytanie plików z płytki DVD

Co by tu jeszcze sprawdzić, żęby mieć jakiś cień pewności, że sprzęt jest
sprawny ?

Oto co on ponoć zawiera:
    Procesor: Intel Pentium III 750 MHz
    Płyta główna: BX2000 (dwuprocesorowa)
    Pamięć RAM: 256 MB
    Dysk: Western Digital 6,4 GB
    Grafika: GeForce 2 MX 200 32 MB
    Muzyka: YAMAHA 750
    Karta sieciowa: SMC 10Mb/s
    Monitor: OptiView (Optimus) 15"
    Napędy: Stacja dyskietek oraz DVD-ROM LG x8