Re: Myszka optyczna

Autor: rmrmg <in_at_sign.atu.re>
Data: Wed 21 Jul 2004 - 10:31:27 MET DST

In <cdl8vd$ho1$1@news.onet.pl> Radek D wrote:
> Do opto-radiowych myszek A4-Tech dodaje akumulatorki, które ładuje się
> w nadajniku radiowym - są ich 4 szt. tak więc nie am problemu gdy
> nagle wyczerpie się jeden komplet.

Obawiam sie ze mysz radiową bym szybko zgubił. Inaczej postawie pytanie
co z 2 rolkowych myszy optycznych i przewodowych zdatnych dla
leworęcznych jest warte uwagi?

> Myszka działa świetnie dokupiłem do niej podkładkę pod myszki
> optyczne

Podkładka pod mysz optyczną? 8-0

--
. JID: rmrmg(at)jabberpl(dot)org | Wszystko jest trudne
.   mail: rmrmg(at)wp(dot)pl     |   przy odpowiednim