Kto rozgryzie niedeterministyczne wlaczanie kompa

Autor: Goldman <goldman_at_o2.pl>
Data: Wed 21 Jul 2004 - 10:21:34 MET DST

Witam
Dopiero co kupilem nowy sprzet i mam nastepujacy problem

Podlaczam komputer do zasilania, wciskam przycisk power
- uruchamia sie.
Wylaczam go przyciskiem power i za chwile znowu wlaczam
- zaczyna mi wyc glosniczek, nic sie nie odpala.
Gdy odlacze kompletnie zasilanie (odlacze kabel)
i odczekam jakies 2-3 minuty
a nastepnie znowu podlacze, wcisne przycisk power - uruchamia sie.

Taki scenariusz zachodzi w ok 90% uruchomien,
czasami sie zdazy ze daje sie wylaczyc i wlaczyc bez problemu.

Poszla pamiec do wymiany na lepsze (w serwisie), ale bez wyraznego efektu
W czym zatem problem, i jak to dokladniej zdiagnozowac ?
Musze wiedziec ktory element dziala nie tak,
gdyz nie moge reklamowac calego zestawu a jedynie uszkodzona czesc
(poza tym za nieuzasadniona reklamacje musialbym placic).

Specyfikacja:
ADM Athlon XP 2600+
MSI K7N2 Delta-L (chipset nForce2)
2x256MB DDR 400 Kingston pracujace w dual channel
GeForce MX 4000 64MB z TV-OUT
Obudowa Fine II z zasilaczem Feel ESP-300ATXSP4 300W

Tu opis plyty
http://www.msi.com.tw/program/products/mainboard/mbd/pro_mbd_detail.php?UID=436

Dzieki
Goldman