problemy z radiową klawiaturą a4tech

Autor: laser <laser_at_no.spam.acn.waw.pl>
Data: Wed 21 Jul 2004 - 08:40:51 MET DST

Witam. Mam bardzo fajną klawiaturke firmy a4tech od kilku lat. Niestty
ostatio mam z nią problem następujący:
Kiedyś zasięg wynosił około 10 metrów, a nawet więcej. Ostatnio nawet metr
to za dużo, a czasem żeby dało się pracować muszę nadajniek kłaść zaraz przy
klawiaturze, co oczywiście jest bezsensu. Baterie oczywiście wymieniałem :)

Niewiecie co może być powodem takiego zachowaina się sprzętu?