Re: actina i wylamujace zawiasy

Autor: Jozef <jozef000_NO_SPAM__at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 21 Jul 2004 - 07:47:02 MET DST

> Otoz wpadl mi w rece notebook Actina model nie bardzo istotny na
celereonie
> 700, w ktorym po pewnym czasie uzywania pojawily sie pekniecia na
plastiku
> przytrzymujacym ekran LCD do korpusu. W miare otwierania, pekniecia
> przybraly dosc znaczne rozmiary i nadal sie pojawiaja i coraz ciezej
zaczyna
> sie ekran otwierac. Powstaje wiec kwestia, ze kiedys po prostu sie
> oberwie, odleci urwie.
> Czy ktos mial taki problem i czy da sie to w jakis sposob naprawic?
Pewnie
> serwis autoryzowany a jesli tak to ile to moze kosztowac?
> dzieki za wszystkie odpowiedzi

Miałem podobnie kiedyś w innej marce. Po odebraniu notebooka z
serwisu, zdaje się, że źle wyregulowali zawisy i cał ekran był
trzymany przez jeden zawias (drugi był całkiem luźny). No i ten zawias
po paru miesiącach nie wytrzymał. Trochę roboty (Poxipol/Distal) i
dało się naprawić.
Rozbieranie notebooka po raz pierwszy (zwłaszcza nie swojego) to
niezły stres.

--
Józef