Re: Burza i Komputery

Autor: rosi <keyser.soze_at_interia.pl>
Data: Wed 21 Jul 2004 - 03:22:57 MET DST

Użytkownik "Tomek[TK]" <tk-tk@NIESPAMOJwp.pl> napisał w wiadomości
news:cdk2fl$m3a$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Kupilem juz (nie dawno) ACAR'a, potem sie troche zdenerwowalem bo
zobaczylem
> ze nie mam uziemienia, ale przynajmniej za przedluzacz sluzy :)

jak nie masz uziemienia??? w gniazdku???
kup gniazdko z uziemieniem, probowke i 10cm przewodu DYT-2,5mm, a nastepnie
sprawdz, w ktorym otworze po wlozeniu probowka nie swieci i w nowym gniazdku
zmostkuj bolec uziemienia i jeden ze stykow... przewod, przy ktorym probowka
nie swieci podlacz do zmostkowanego styku, a drugi do niezmostkowanego...

ot, tyle pracy...