Re: porada AMD

Autor: GLide <glide_at_WYTNIJterramail.pl>
Data: Wed 21 Jul 2004 - 01:18:40 MET DST

On Tue, 20 Jul 2004 22:35:21 +0200, "rosi" <keyser.soze@interia.pl>
wrote:

>zastanow sie co ja rozumiem przez to co pisze... jak pisze ze amd jest
>glosny, to chyba oznacza ze wentylator fabryczny jest mi na nim za glosny w
>porownaniu z fabrycznym intelem??? tak sie sklada, ze nie jestem czubkiem
>podkrecania i nie mam zamiaru wyciszac kompa kupujac zalmana i czarowac z
>wentylatorami... u kumpla fabryczny intel chalasuje znacznie mniej jak moj
>amd...
A ja szlyszalem niezbyt cichego "BOXa" Intelowskiego i jakos nie
generalizuje. Tak sie sklada, ze BOXy AMD sa konfekcjonowane
najczesciej u dystrybutora a ten pakuje coolery jakie ma (mieszczace
sie w specyfikacji) i mozesz trafic albo na cichy albo na glosny w
zaleznosci od partii prockow. Wystarczy jednak przed zakupem zapytac,
obejrzec towar i z grubsza wiadomo czego sie spodziewac.

>kup sobie jakis porzadny... a co ja niby mam drzewko pieniezne w domu czy
>co??? czy sie chcesz wpisac na liste sponsorow???
Nikt nie zmuszal Cie do kupowania z zamknietymi oczami.

POzdrawiam
GLide