Re: Burza i Komputery

Autor: Gabriel <geyb_at_polbox.com>
Data: Tue 20 Jul 2004 - 21:59:57 MET DST

Gupik wrote:
> Czy ktoś z was miał kiedykolwiek problem z kompem z powodu burzy ?? i co
> się stało dla kompa ?? bo ja wyciągam wtyczkę z gniazdka i kabel od
> karty sieciowej :)

Bardzo mądrze robisz. Piorun nie musi wcale uderzyć w instalację ani w
nic pobliżu, wystarczy wyładowanie w niewielkiej odległości, aby w
przewodach sieciowych lub telefonicznych indukowało się napięcie
niebezpieczne dla taniej elektroniki w naszych pecetach. Sam żałuję, że
nie jestem na tyle zdyscyplinowany, aby robić to samo podczas każdej burzy.

Gabriel