Re: odświeżanie >85Hz a zdrowie

Autor: Sniper <sniper10000_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 20 Jul 2004 - 19:37:27 MET DST

dzieciol napisał:

> Wiesz NEC to taka firma, ktorej monitory wystawialo
> sie kiedys na froncie, by klienci widzieli, ze w firmie
> nie ma szajsu.

Gdzieś ty chłopie takie poważne instytucje widział? Domyślam się, że
masz na myśli instytucje rządowe, gdzie nie przebierają w środkach i
generalnie grzeje ich, czy podatnicy zapłacą za monitory 100 tys. zł,
czy może 50 tys. Ja pracuję już w którejś z kolei z bardzo poważnych
firm (nierządowych) i w żadnej nie stosowano takich praktyk. _Zawsze_
sprzęt jest dobierany do możliwości finansowych firmy i aktualnych
potrzeb danego stanowiska pracy. I zwykle jest tak, że kupuje się to,
co da się gdzieś taniej załatwić a decydenci opierają się na opiniach
rynkowych i własnych doświadczniach. Komputerów nie kupuje się na
pokaz, żeby klientom się pochwalić. Kompletną bzdurą jest, że "na
froncie" wystawia się najlepszy sprzęt. Sranie w banie. U mnie na
recepcji stoi najgorszy parch jaki można w całej firmie wydłubać. I
stoi tam dlatego, że w tym akurat miejscu jest zupełnie wystarczający.
I jakoś nie mogę sobie wyobrazić, żeby klientowi naszej firmy opadła
szczęka, gdyby stał tam NEC czy jakikolwiek inny monitor.

Proponuję ci zejść na ziemię, odłożyć na bok mądre książeczki
marketingowe i popracować trochę w jakichś normalnych, polskich
warunkach, to zobaczysz jaka jest rzeczywistość.

> PS. W powaznych instytucjach nigdy na froncie nie
> widzialem monitorow Samsunga, nawet w wersji
> LG.

Co ty wiesz o LG czy Samsungu? Odpowiem ci: NIC. Nawet nie potrafisz
rozróżnić obu firm. Nie masz pojęcia jakimi firmami są obie firmy,
czym się zajmują i jakie obroty robią na światowym rynku. Jedyna rzecz
jaką potrafisz powiedzieć to stwierdzenie, że są gorsze od NEC'a. W
tym temacie akurat polemizował nie będę, bo faktycznie złego słowa o
NEC'u nie powiem. Ale widziałem również wiele LG i Samsungów i jakoś
specjalnie gorsze od NEC'a nie są.

Wracając do tematu NEC'a. Domyślam się, że masz takowego, jest jedynym
monitorem jaki w życiu widziałeś i dlatego go tak bronisz. Ale uwierz
mi: są na świecie jeszcze inne marki i każda z tych firm ma
przynajmniej kilka udanych modeli i przynajmniej kilka totalnych
niewypałów. I nie jest to kwestia podrobionych modeli. Jestem tym
szczęśliwcem, który miał przyjemność widzieć w jednym pomieszczeniu
kilkaset uwalonych monitorów i powiem ci coś... NEC również miał tam
silną reprezentację.

--
                        Pozdrawiam, Sniper