Re: Obudowa + zasilaczn Modecom

Autor: Sniper <sniper10000_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 20 Jul 2004 - 18:15:22 MET DST

raku napisał:

> ja mam prostation i nie narzekam

Pamiętam, jakieś 4 lata temu to Prostation było moim marzeniem.
Niestety, z braku kasy musiałem kupić Codegena. Teraz mam Chiefteca,
ale na Prostation też czasami zerkam z sympatią ;) Niestety, ta
obudowa czasy swojej świetności ma już za sobą - pojawiły się nowsze,
bardziej dopracowane modele. Stąd też wymieniłem Nice II i Prime II
jako (moim zdaniem) najbardziej udane obudowy tej firmy.

--
                        Pozdrawiam, Sniper