Re: Problem z nagrywarka DVD

Autor: Nullo Kavallo <donKalapita_at_google.pl>
Data: Tue 20 Jul 2004 - 14:13:20 MET DST

On Tue, 13 Jul 2004 13:49:27 +0200, "Marcin" <niema@adresu.pl> wrote:

>Witam,
>
>mam nagrywarke DVD Pioneer'a DVR-105 z softem 1,33 (w tej chwili najnowszy)
>i nie chce mi wypalac niektorych plyt. Jest to tylko DVD-R i wypala tylko
>plyty markowe typu: Verbatim, TDK, a nie chce wypalac no name'ow. Slyszalem,
>ze jest to wina biosu napedu. Czy jest jakis bios ktory pozwala na nagrywane
>na no name'ach??

NIE, Jest to raczej problem softu uzytego do obslugi DVD-R a nie
firmware.

>I jeszcze jedno: Win XP HE nie obsluguje wieloprocesorowosci, to dlaczego
>widzi mi dwa proce (P4 2,80E HT)?? Czy jak sie przesiade na wersje PRO to
>programy beda mi dzialaly szybciej (obrobka wideo - adobe, pinnacle itp)

Procesory P4 xx HT tak wlasnie sa widziane przez Windows (jako dwa
processory).
Wersja Win XP Pro nie bedzie szybsza od tej, ktora masz obecnie
zainstalowana.
Jezeli wydaje ci sie ze praca komputera z tym hardware jest zbyt wolna
to na pewno nie jest to powodowem nieodpowiedniej wersji OS, ale
raczej problem tkwi w samej konfiguracji systemu.