Re: dziwna praca hdd ??

Autor: Kwiatkos <kwiatkos.nospam_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 20 Jul 2004 - 13:24:50 MET DST

To się zdarza.
Mam w zakładzie kompa, który wył razem z biurkiem jak tylko przyspieszał
dysk.
Chodzi już tak prawie rok tyle, że znacznie to wyciszyłem ;)
Niestety niektóre szybkie dyski tak się zachowują.

1. Usztywnij dobrze wszystkie elementy w komputerze ( i biurku ;) ).
Dokręć wszystkie śrubki w kompie ( i biurku ;) ).
Warto zastosować komplet śrub na napęd (8 szt) - to usztywnia.
Sprawdź, czy obudowa nie ma luzów.
Jeśli są - poluzuj - wstaw odrobinę wełny mineralnej lub gąbki i dokręć.

2. Jeśli biurko nadal wchodzi w rezonans postaw kompa na gąbce lub wełnie
mineralnej tak,
żeby nie dotykał ściankami twardych elementów biurka.
Czasem wystarczy postawić go na kilku kartkach ;)