Re: odświeżanie >85Hz a zdrowie

Autor: Fosgate <fosgate_at_poczta.onet.usun.to.pl>
Data: Tue 20 Jul 2004 - 10:41:49 MET DST

> A slowo 'nec' wypisane na nim flamastrem?
> Sprzet komputerowy tez sie podrabia, zwlaszcza
> ten przeznaczony do sprzedazy w egzotycznych
> krajach, lub sprzedaje sie to co nie przeszlo
> kontroli i teoretycznie powinno byc zniszczone.

W tanich Nec-ach, newet tych z kinolem 17' Trinitron już przy 1024x768 i
85 Hz obraz się rozmywa, dotyczy to niestety wszystkich producentów
popularnych monitorów. Miałem kiedyś po kolei Samsungi 753, 755 i 757,
parametry na papierze bardzo podobne i w sumie bardzo zbliżone szczególnie
755 i757 ale różnica w jakości obrazu kolosalna, oczywiście na korzyść
tego ostatniego. To samo LG, swego czasu miało modele 775 i 795, parametry
podobne a jakość tego pierwszego fatalna. Wniosek jest taki że dobra
17-tka nadal powinna kosztować około 1000zł, poniżej ten kwoty to już
cięcie kosztów i stopniowe obniżanie jakości. Tylko kto kupiłby 17' za
1000zł jak za tyle kupi 19' kiepską bo kiepaką ale zawsze 19'.
RF