Re: Phoenix - AwardBIOS v6.0PG - oprogramowanie

Autor: szpon <szpon_at_nospam.gazeta.pl>
Data: Tue 20 Jul 2004 - 02:42:00 MET DST

Wojtek wrote:
> A próbowałeś:
> www.google.pl ????

Próbowałem. Znalazłem kilkanaście programów, jednak jedynie dwa mogłyby
spełniać zadania: Award BIOS Editor 1.0 - gdyby nie to, że program kiepsko
radzi sobie z BIOSami v6.00PG (boję się flashować BIOS zmodyfikowany w nim)
i ModBin6 - tyle że jakie bym nie wprowadził zmiany w BIOSie to ten program
nie chce zapisać zmienionej wersji do pliku na dysku :-(

--
< Piotr "Szpon" Slawinski