Re: dobry monitor lcd 17"

Autor: Wojciech Michalczuk <wmichal_at_nie-spamuj.gazeta.pl>
Data: Tue 20 Jul 2004 - 01:48:34 MET DST

Niejaki LAB <labit twierdzi jakoby:
> tez myslalem o tym eizo ale mysle tez o :
>
> 19" Belinea 101920 silver-black

Też się nad tym zastanawiałem... W sumie, to jednak wolę chyba wypasioną
17" niż kiepską 19". Rozdzielczość ta sama, na wzrok nie narzekam...

> 17" Samsung SM-173VT silver

Matryca TN - Dziękuję, postoję :)
Miałem na początku potężną zagwostkę - *VA czy TN... Wybieram jednak VA.
Gram coraz mniej, a różnica w kolorach wyświetlanych na TN a VA jest
widoczna.

> 19" Philips 190S5CS silver

To samo co wyżej.

> i joz zgupialem do reszty i jak tak dalej bedzie to kupie CRT 19"

Ja na CRT nie narzekam, gdyby tylko nie jedna rzecz - po 2-3 godzinach
przed "bańką" zaczyna boleć mnie łeb. Nie ma tego przed LCD - toteż
zakupić takiego muszę koniecznie.

--
Jest to moje zdanie i ja je całkowicie podzielam.      (c) Henri Monnier
      \\|||//