[TV-OUT] chyba uskzodzona karta...

Autor: Bubby <46349_at_poczta.fm>
Data: Mon 19 Jul 2004 - 23:47:22 MET DST

Mam mały problem z TV-OUTem w Radeonie 9600PRO od Gigabyte.
Dziś okazało się że listwa w mojim kompie jest uszkodzona i rozłącza czasem
dopływ prądu jak się nią ruszy. O ile wiem komputer mógł się w tem sposób
zrestartować parę razy. Od tamtej pory sygnał TV-OUTu jest zakłucony. Tak
jak by był zasłaby czy znieksztaucony.
Po niżej link do przykładu.
http://klub.chip.pl/trh/error.jpg
Po prawej obrobiony w Photoshopie fragment tapety i okna z Windozy tak aby
jak najbardziej odpowiadał tamu co widać na TV. Po lewej oryginalny obrazek
nie ruszany filtrami. Z tym że czerwienie w TV dosłownie świecą, podobnie
jak inne jaskrawe kolory.

Sprawdzałem czy to nie przypadkiem TV, ale ten jest ok, podłączyłem do AV w
TV aparat cyfrowy i obraz jest ok.

Przeinstalowałem sterowniki od grafiki i nic. Jak myślicie, czy przyczyna
może być w systmie (resetował się parę razy) czy w karcie graficznej?
Warto posiedzieć te 2-3 godziny i przećwiczyć manewr z reinstalacją systemu?