Re: Problem Jetway 9BXAS - syrena dźwiękowa

Autor: Ghost <_at_go2.pl>
Data: Mon 19 Jul 2004 - 23:36:08 MET DST

> Każdy producent biosu inaczej koduje sygnały błędów niestety nie jest to
> reguła , np. w tym wypadku jeśli siedzi karta graficzna firmy S3 to jest
> informacja o nie podłączonym monitorze :))
> pozdrawiam Q.

Sygnał jest jak napisałem "przypominający syrenę policyjną (2 tony na
przemian)" to nie są żadne sygnały z serii "morsa" ;).
Podejrzewam procka bo gdzieś kiedyś czytałem, że taki sygnał może być
związany z monitorem temperatury w biosie. Tylko dziwi mnie to, że komputer
pracował normalnie w piątek - został normalnie wyłączony- a w poniedziałek z
samego rana odrazu włączyła się syrena. A na monitor wogóle się nie załącza,
cały czas zostaje w 'stand by' więc do biosu wogóle nie można wejść.
Wiatrak na procku wydaje się pracować normalnie.
Karta grafiki, która siedzi na agp to jakaś Riva ale nie pamiętam dokładnie.

--
******* ghost0małpao2.pl ***************
** PIV1,6A GHz, ABIT BD7, 256 DDR/266, IMPET 300W **********