Re: Partion Magic

Autor: rosi <keyser.soze_at_interia.pl>
Data: Mon 19 Jul 2004 - 17:51:26 MET DST

Użytkownik "tadzik" <dymWYTNIJ@o2.pl> napisał w wiadomości
news:cdgk9p$ip0$1@inews.gazeta.pl...
> nie wiem czy to dobra grupa, jeśli nie to przepraszam i prosze
> przekierować mnie na inną
>
> partiotion magic wywala mi taki błąd:
> #117 Partition's drive letter cannot be identified
>
> poniżej opis jaki mi sie udalo znaleźć
>
> "Under OS/2, PartitionMagic must be able to find the drive letter for
> each partition before modifications can be made. There are various
> reasons why OS/2 might not be able to find a drive letter for each
> partition. For example, a driver on your system may change the drive
> letters from their defaults, or your partitions may not have serial
> [...]

to co powyzej dotyczy pracy sterownika ale przy OS/2

> You may also see this error when running PartitionMagic under Windows.
> The solution is to run PartitionMagic from DOS or from MS-DOS mode (in
> Windows 95 or Windows 98). When PartitionMagic runs from DOS or from
> MS-DOS mode, it does not need to be able to find the drive letter for
> each partition. Thus, if the problem indicated by this error message is
> the only problem, PartitionMagic can run successfully."

tu dotyczy windy i bym podejrzewal, ze masz PM7 lub nizszy, a te nie sa
dostosowane do pracy pod xp

jak pisze... rada jest uruchomienie PM w dos-ie... najlepiej zrob sobie
dyskietki PM'a i pobaw troche z jego okienkami startujac kompa z tych
dyskietek...

> jak dać partycji jakiś serial number? da sie jakoś temu zaradzić pod
> windą?

PM w wersji 8+, z ta wersja o dane sie zbytnio nie boj, bo u mnie nie bylo
problemow... jedyny problem mozesz napotkac, jezeli masz dodatkowy
kontroler, ktory wymaga specjalnych sterownikow...