regenerowane ? monitory

Autor: wieniuszka <wieniuszka_tego_nie_at_gazeta.pl>
Data: Mon 19 Jul 2004 - 16:40:48 MET DST

Witam,
widuje sie na gieldzie uzywane (regenerowane, chociaz moze sie myle; tak
sobie to zjawisko tlumacze) monitory z 6-miesieczna gwarancja, z reguly
dobrych firm (np. Nokia czy Sony), ktore jak na swoje rozmiary (17 - 19
cali) wydaja sie byc smiesznie tanie (zaczynaja sie od ok 300 pln).
Warto kupowac takie urzadzenie?
Nie jestem graczem i monitor nie jest dla mnie sprawa pierwszej wagi, ale
chetnie zmienie moja wysluzona 15 na cos wiekszego.
Duze jest prawdopodobienstwo, ze taki monitor sie jakos nadspodziewanie
szybko zepsuje (dla pelni szczescia - chwilke po gwarancji)?
I czy dobrze kombinuje, ze na komfort pracy (bolace oczy itp) bardzo istotny
wplyw ma czestotliwosc odswierzania (teze te stawiam na podstawie
obserwacji telewizorow 50 i 100 hertzowych)?
Z gory dziekuje za jakies komentarze.

--
This sentence is false.
Pozdrawiam