Klawiatury w IBM ThinkPad, wymiana klawiszy

Autor: Alan <xantedimeWYTNIJTO_at_pf.pl>
Data: Mon 19 Jul 2004 - 15:56:43 MET DST

Witam wszystkich!

 Widziałem na forum kilka postów w temacie klawiatur w laptopach,
dotyczących głównie problemu 'nie-naszego' ułady klawiatury.

Ja właśnie jestem o krok od kupienia loaptopa z niemieckim układem klawiatury,
b. poważnie się wacham i nie wiem jaki w rzeczywistości dużym problemem
jest 'inny' układ klawiatury.

Czy naklejki są dobrym rozwiązaniem? - boję się, że tylko staną się przyczyną
problemów - albo się odkleją, albo przesuną - ogólnie, że się będzie paprać
klawiatura.

Istnieje możliwość wymiany całej klawiatury - ale to już desparacja i raczej
droga zabawa.

Widzę jeszcze jedno rozwiązanie (poza przyzwyczjeniem):
ciekawi mnie jak to jest z wymianą samych klawiszy w takiej klawiaturze.

Mam starego ThinkPad'a z 'normalnym' układem klawiatury,
teraz planuję zakup tochę nowszego ze niemiecką klawiaturą.

Czy uważacie że jest szansa na bezproblemowe przełożenie niektórych klawiszy?
Czy już któś tak się bawił?

proszę o wasze opinie i sugestie
dziękuję
pozdrawiam