Re: oszczedna drukarka dla firmy?

Autor: Papik <papikUSUNmnie_at_astercipy.net>
Data: Mon 19 Jul 2004 - 14:57:48 MET DST

Dnia Mon, 19 Jul 2004 14:23:51 +0200, Olej napisał/napisała:
> Witam,
> jaka drukarke kolorowa byscie polecili do malej firmy? (drukowane beda
> glownie prezentacje w kolorze - ok 30 miesiecznie + standardowe, czarno
> biale dokumenty)
> Jakiej firmy drukarke kupic by nie zbankrutowac na zakupie tonerow itp?
> pozdrawiam i z gory dziekuje za pomoc.

poszukaj firmy epson. weszla teraz zajefajna drukareczka na rynek
Epson Aculaser C900N (network) i inne.
Oddajac stara drukarke dostajesz bonus w postaci kasy (od 500zl do 5k :)
Co ciekawe, toner fabryczny starcza na 1.5k kopii a koszt 1 koloru (ma ich 4)
tonera to 450netto - ten starcza na 4.5k kopii :)
Nie pamietam juz jakie koszta wydruku ale chyba koszt zarnej karteczki to
ponizej 10gr a kolorowej do 50gr :)
Jakby nie patrzec to sie oplaca, ten model C900 mozna miec za jakies 1200zl
netto :)) (cena sugerowane z broszurki)..
poza tym w pracy mam C900N i wydruki sa naprawde przyzwoite :)

--
* zycie zaczyna sie po 30. ale tez przed 30. moze sie skonczyc *
PAPIK -  Positronic Android Programmed for Infiltration and Killing