Nec FE991SB

Autor: Paweł Glanowski <glanowski_at_nospampoczta.fm>
Data: Mon 19 Jul 2004 - 10:53:53 MET DST

Czesc
Pisalem juz na pl.rec.gry.komputerowe.sprzet ale jakos bez odzewu ,a
potrzebuje pomocy poniewaz nie jestem pewny sprawnosci mojego sprzetu.

Nabylem w/w i zastanawia mnie jedna rzecz , kiedy jestem na pulpicie obraz
jest jasny taki jak wlasnie mi sie podoba ale wystarczy ze wejde do "start"
"wszystkie programy" i juz obraz szazeje czy to normalne i czy da sie to
ustawic by zawsze byly ustawienia stale taki jak na pulpicie???

druga sprawa to ze przy wlacaonym super bright'cie czcionki sa lekko
rozmazane ,a z kolej jak wylacze SB to wszystko jest takie przygaszono-szare
i niepodoba mi sie to bardzo czy to normalne? dodam ze karta graf to TI4200
prolinka

Pozdrawiam
Pawel