zwariowany komp ;/

Autor: B4rt <wassupp_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 19 Jul 2004 - 09:43:25 MET DST

Witam mam niesmowita jazde z kompem po zmianie procka z Athlona 1600xp na
Athlona 2000 xp Thorton cuda sie dzieja caly interface usb wariuje o czym
wspominalem w poprzednim poscie ale jeszcze doszla nowosc gram sobie w
gierke np nfsa undergrounda i wszystko pieknie a tu nagle znika dzwoej i za
chwile zwis tylko reset systemu pomaga...;/ Resetowalem bios i to samosie
dzieje raz czesciej raz rzadziej .... system mam all updaty ze strony
windowsa nowe stery do wszytkiego... cuda ;) a problem sie pojawil po
zmianie procka czyzby niekompatybilnosc z plyta asrcok k7vt4-4x ver 1.3 Bios
version 1,7 256MB ram spectek 333MHz , radeon 9200 128mb 128 bit ,maxtor
60GB ?

podam jeszcze napiecia

+3,3 - 3,04 V
+5 - 4,89V